Известие

Collapse
No announcement yet.

Термостат от рено 5

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Еми аз предпочетох да си реша проблема по евтиние начин които ми върши перфектна работа вече година,щом мога да си реша проблема по този начин ще си го реша,този вариант вече е изпробван и доказан че работи без проблеми.
    АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщение
      Еми аз предпочетох да си реша проблема по евтиние начин които ми върши перфектна работа вече година,щом мога да си реша проблема по този начин ще си го реша,този вариант вече е изпробван и доказан че работи без проблеми.
      - не само, че работи, ами и работи по-добре от "оригиналдъ" термостатите. Прилага се масово, а по форумите няма ни едно оплакване. На Алфата от подписа вече една година си заковава температурата и зиме, и лете, а пловдивските жеги (до +45) хич не са за пренебрегване!
      Alfa Romeo 147 JTD 115hp+
      Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
        Колега, защо не си смениш колата със стар "бийтъл" или москвич. Там можеш да си правиш колкото искаш експерименти.
        Термостат от Рено е несериозно.
        Това което го говориш не евтин вариант. Лично аз бих го ползвал само за аварийни случаи колкото да прибера колата в по нормален температурен режим до там където мога да си сложа оригинална част.
        Колега търсих и то много оригинален термостат,но не съм в България и никак не го намерих.Прочетох доста в този форум,а специялно в форума на fiat.bg и хората се супер доволни,масово се прилага.Така че подобре е този термостат отколкото да карам стария....Не вдига температура воопщте стария.Сутрин ще започнам с операцята дано стане добре....Форума на фиат е пълен с хора дето са го прилагали и даже има тема кой колко е доволен,скоро да няма оплаквания даже некоя е подоволен от този вариянт и това ме охрабри и аз да сложам такъв.Само опасното е че не разбирам от коли много дано се оправя сам....ако не мога тук е форума да помогне.

        ---------- Post added at 17:05 ---------- Previous post was at 16:49 ----------

        [QUOTE=vladev;840842]По спомени на 86-7 градуса мисля че беше на Реното. За оригинален термостат е около 80-100 лв.
        На мен ми търсеха от 200 до 250 кинти...Но не съм в България в момента така че тая цена не е от България.Това се мноого пари за термостат поне за мен.
        Last edited by konzul11; d.m.y г., 18:14.
        Алфа Ромео SW-1.9 jtd 115ks

        Comment


        • #19
          Аз не казвам че не става, или че не върши по някакъв начин работа. Просто моята философия е когато не става въпрос за експерименти или някакво "тунинговане", да се слагат частите които са си точно за колата.
          Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
          sprint tropheo
          155/1.8
          156/2.0 Selespeed

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
            Аз не казвам че не става, или че не върши по някакъв начин работа. Просто моята философия е когато не става въпрос за експерименти или някакво "тунинговане", да се слагат частите които са си точно за колата.
            И аз имах намерения но...Когато нещо немога да го намеря,какво да се прави..Търся подходящия вариянт.
            Алфа Ромео SW-1.9 jtd 115ks

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от -Bobby- Покажи съобщение
              83 е добре за лятото, при 35+ темапратури навън. Ама зимата мотора ще умре от студ с такъв термостат, въобще няма да ти качва до работна температура, оттам разхода ще ти е по-висок.
              Е как ще умре от студ след като точно там някъде започва да отваря и оригиналния термостат.......
              sigpic
              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
              147 JTDm 140-Малката манекенка
              GT- JTDm 150

              Comment


              • #22
                Оригиналното винаги по принцип си е най арно, но при положение че от рено е 7-8-9 кинта, а нашия 70-80-90 че и повече, излиза че се дават десеторно повече пари за един 50 грамов алуминиев корпус, който с повечко късмет може и да се разлепи от пластмасата с която свършва в единия си край.......
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  Оригиналното винаги по принцип си е най арно, но при положение че от рено е 7-8-9 кинта, а нашия 70-80-90 че и повече, излиза че се дават десеторно повече пари за един 50 грамов алуминиев корпус, който с повечко късмет може и да се разлепи от пластмасата с която свършва в единия си край.......
                  Баси тва е самата истина

                  Вече 7-8 месеца съм с такъв (на 86 градуса) и неам ниииикви грижи нито градско нито извънградско.
                  sigpicАлфа 155 1.8 16V 96г.
                  Ако всичко ви е наред. Ако жена ви е прекрасна. Ако и любовницата ви е прекрасна. Ако заплатата ви не само стига, а и остава. Ако шефът ви е хубав човек. Ако нямате никакви проблеми със здравето. Кажете "не" на наркотиците!

                  Comment


                  • #24
                    Здравейте колеги, имам термостат от 1.9 JTD 115, Behr 2004 г., колата беше на 80 000 км.
                    Ако някой го иска мога да му го дам за 40 лв.

                    Comment


                    • #25
                      Сложих нов термостат от рено 5 на 83 градуса отваране.Но сега температурата ходи до 70 градуса макс а обикновено е закована на 60 градуса.Забелязах че 2-3 минутки след като работе двигатела маркуча дето ходи от термостата(стария) до радиятора е топол.Какво е станало дали е новия термостат менте някакво или пак се е повредил когато са го слагали??...Или да търся нов дето отвара на 86 градуса??....Още нещо,Как се обезвъздушава системата.
                      Last edited by konzul11; d.m.y г., 17:15.
                      Алфа Ромео SW-1.9 jtd 115ks

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от konzul11 Покажи съобщение
                        маркуча дето ходи от термостата(стария) до радиятора е топол.
                        А новия в същия маркуч ли е?
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от konzul11 Покажи съобщение
                          Сложих нов термостат от рено 5 на 83 градуса отваране.Но сега температурата ходи до 70 градуса макс а обикновено е закована на 60 градуса.Забелязах че 2-3 минутки след като работе двигатела маркуча дето ходи от термостата(стария) до радиятора е топол.....
                          Мамка му, нещо не е наред ! На мойта маркучът стопля след 15-20мин, ако изобщо стопли, ренде-термостат на 86градуса!

                          Системата се обезвъздушава сама през казанчето, но трябва добре да загрее и да е пуснато парното, можеш да й помогнеш, стискайки рязко маркучите, докато работи, но внимавай, щот`парят!
                          Last edited by Zarini; d.m.y г., 18:19.
                          Alfa Romeo 147 JTD 115hp+
                          Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp

                          Comment


                          • #28
                            Като свалиш пласмасовата кора на двигателя, най-отпред има една тръба минава напряко пред двигателя.
                            Някъде посредата има пробка, развива се с лимбус, от там се обездушава.....
                            sigpic
                            Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                            156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                            147 JTDm 140-Малката манекенка
                            GT- JTDm 150

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                              А новия в същия маркуч ли е?
                              Да в същия маркуч е.
                              Ами това е бил моя късмет сега проверих и колата след 5 минути работа,беше започнал да загрява маркуча дето ходи до радиятора.
                              Last edited by konzul11; d.m.y г., 19:50.
                              Алфа Ромео SW-1.9 jtd 115ks

                              Comment


                              • #30
                                как махате пластмасата на термостата и после как и с кво я лепите?
                                Alfa Romeo 1.4 TS 146 Junior
                                Alfa 147 1.6 TS Remapped by OEM
                                Alfa Romeo GT 1.8 TS
                                Yamaha R6

                                Comment

                                Working...
                                X